Digitala kvitton

Jag har tjänstebil och parkerar rel. ofta på era parkeringar. När jag skall redovisa kvittona till ekonomiavdelningen känns det som ett kaos. Vissa kvitton har er logga på sig i A4-format och ser snygga och prydliga ut, vissa ser ut som de är scannade från ett vanligt kvitto och ofta är pdf:er helt blanka. Spelar ingen roll om man går via mailet eller via appen/hemsidan. Nu upptäckte jag även att datumen inte stämmer överens med parkeringsdatumet och när pengarna är dragna. Varför denna röra? Mvh Tobias Jern
Tobias Jern

Kommentarer

  • Hej!

    kan du ta fram exempel på detta så får vi se?
    Linda
  • Hej!

    Nu har jag bifogat en skärmdump på ett mail från den 21 juni med en bifogad pdf i. Bifogar även den tomma pdf-filen.
    Bifogar även en pdf på ett kvittot från 23 juni utan logga som jag döpt till kvitto _ful.
    Några/någon månad bak i tiden stämde in köpdatum med den faktiska parkeringsdatumet. Det verkar som ni nu forr ordning på detta.

    Vi är tre på firman som har tjänstebil och alla upplever samma problem. Vet via Micke att ni har stora problem med SkiData på olika håll. Kan även detta bero på er underleverantör?

    Hoppas detta förklarar mitt tidigare meddelande.

    Med vänlig hälsning,
    Tobias Jern
    Tobias Jern
  • Hej Tobias.

    Det som du skickar med i kvitton här är lite olika slags kvitton.
    Det ena som du får i PDF i mejlet är ett utskickt om du väljer att starta en parkering via Linpark.Det andra som du har valt att döpa 'ful' är ifrån ett parkeringshus.

    Sedan är det ett kvitto som är helt tomt, och det är ett fel som blir ibland så man får korrigera i efterhand.

    Upplever du ytligare problem eller har frågor får ni gärna ring oss på 013-205410 eller mejla oss på info@dukaten.se

    Ha en fin dag,

    Med vänlig hälsning,
    Emma
    Emma Kundsupport
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.